مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


رئیس وبسایت
پباده سازی تعامل (پشتیبانی از بازدید صفحه ها گوناگون وبسایت، طراحی سایت در مشهد ساختار ورقه مهم، قالب، کاوش، و غیره)

پباده سازی محتوا (تایپ کردن حقیقی در صفحه های و همینطور پباده سازی هر سیرتکامل دیگری از رسانه‌ که بتوان از آن برای رساندن معنای محتوا به کار گرفت)

صحیح مثل یک همبرگر، لایه میانیِ پباده سازی و بسط سایت، خوش‌طعم ‌ترین بخش آن میباشد و بیشترین دقت و کارایی اینجانب در کاربردی کردن سایت را به خویش جلب نموده است. اینجانب متوجه گردیده ام که دو لایه دیگر از جهات زیادِ دیگری نیز اساسی شمرده می‌ شوند چون یوزرها تنها به محتوا اهمیت می دهند (به عبارت دیگر، رسانه خویش پیام وجود ندارد، پیام خویش پیام میباشد) و کاربردی بودن سایت، بیشتر در شیوه رئیس آن و خیر طرز پباده سازی آن بوسیله طراحان زبردست، جلوه گر می‌گردد. محتوا، زمینه مقاله ها اکثری دیگری نیز بوده میباشد. در اینجا قضیه سخن اینجانب ایرادات رایجی میباشد که طراحان در رئیس ساخت سایت مرتکب می ‌شوند.

ندانستن انگیزه
این ایراد شماره یک میباشد، بسیار خب. تعداد بالای وبسایت ‌هایی که تنها بدین ادله پباده سازی گردیده‌اند که یک رئیس ارشد به کسی گفته آن را پباده سازی نماید فارغ از اینکه به وی بگوید مقصود از پباده سازی آن تارنما چه می‌باشد، من‌را به شگفتی وا می ‌داراست. و نه... این ادله موجهی وجود ندارد که بگوییم "کلیه همین فعالیت را انجام می ‌دهند". قبول دارم، امروزه داشتن سایت میتواند فقط دلیلی باشد که شمارا یک کمپانی فن‌ای به اکانت بیاورند. (حضور نداشتن در دنیای وب دقیقاً بدین مفهوم میباشد که دستگاه فکس نداشته باشید و سبب میشود که عموم شمارا یک مغازه دار بزن در رو به اکانت بیاورند). به این ترتیب اشکالی ندارد که یک اینترنت‌وب سایت کوچک مشابه یک کارت ویزیت، با تعداد پاره ای عکس از فضای کسب و کارتان، نشانی شعبات دیگر، گزارش هر ساله و دیگر داده ها سپرده گذاری، پباده سازی نمائید. البته این نوع پباده سازی، مؤثرترین به کار گیری از فضای وب به اکانت نمی آید و صرفا وقتی بایستی اینترنت سایتی با چنین مشخصاتی بسازید که عامدانه تمایل به عدم به کار گیری از وب برای تجارت کردن گرفته باشید. بیشتر شرکت‌ ها می بایست توسط جستن راه و روش‌ هایی برای قیمت دادن به مشتری، پروژه سایت خویش را کلید بزنند. کاری فرمایید که بازدید از وبسایت شما برای یوزرها دارای فایده باشد، اذن دهید که با شما وارد تجارت شوند و فایده نیز از پسِ آن خواهد آمد.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 366 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 22:21


پنج قدم برای آنلاین سازی کسب و فعالیت خویش
قدم اولیه: بستر های آنلاین مطلوب برای کسب و عمل خویش را پیدا نمائید
اذن بدهید نخست بستر های آنلاین مو جود رو برای شما توضیح دهم طراحی سایت در مشهد   به صورت کلی بستر های آنلاین دربرگیرنده تارنما فردی شما، شبکه‌های‌مردمی و تبلیغات آنلاین در سایت های دیگر می گردد. همان طور که احتمالا متوجه گردیده اید تعداد بستر های آنلاین با اهمیت بیش تر از قریه گزینه میباشد و  حضور در هر مورد از آنان به نوع کسب و عمل شما و نوع استفاده کننده کسب و فعالیت شما و گنجایش هر یک از بستر های آنلاین بستگی دارااست.

بگذارید برای شما مثالی بزنم فرض نمایید کسب و عمل شما یک مارک در مسئله پوشاک میباشد. بستر های مطلوب برای کسب و فعالیت شما دربرگیرنده موردها ذیل می گردد:

سایت منحصر
کانال اجتماعی اینستاگرام
پیام رسان تلگرام
پینترست


ولی چرا این موردها در ابتدا بیان شد. بیاید یک توشه با هم نمونه را مرور کنیم ما صاحب و مالک یک مارک در مسئله جامه هستیم بعداز بیش تر از هر چیز مشاهده تولید ها ما برای تماشاچی ما اهمیت خواهد داشت. پس حضور در بستر هایی که محتوای آن ها بر اساس تصویر میباشد بیشتراز هر چیز دیگر اهمیت خواهد داشت. بیایید تعدادی نمونه دیگر بزنیم مثلا در صورتی‌که شما یک کمپانی در باب اسباب و اثاث الکترونیکی می باشید. مخاطبان شما بیشتراز هر چیز به ترازو علم و بضاعت و توان شما اهمیت خواهند اعطا کرد. پس حضور در بستر هایی که شما بتوانید ترازو علم و بضاعت خویش را برای مشتریان خویش ثابت نمایید بیشتراز هر چیز دیگر اهمیت خواهد داشت. برای این نمونه سفارش ما دربرگیرنده مورد ها تحت می گردد:

تارنما منحصر به فرد
لینکدین
پیام رسان تلگرام
جستن بستر های آنلاین برای کسب و فعالیت آنلاین خودتان از‌آنجا که شما داده ها بسیار نیکی از مشتریان خویش دارید فعالیت مشقت نخواهد بود. فقط نکته ای که وجود داراست در بستر های آنلاینی که برای کسب و فعالیت خویش انتخاب میکنید به طبع وبسایت را تحت عنوان یک کدام از آنان قرار دهید به این دلیل‌که وب سایت ها مدام با کسب و فعالیت شما انطباق دارا‌هستند چرا‌که ساختار و مجموع خصوصیت آنها قابل انتخاب میباشد و شما می‌توانید وبسایت را متناسب با نیاز کسب و فعالیت خویش پباده سازی نمایید. بعد که بستر های آنلاین برای کسب و فعالیت خویش را انتخاب کردید قدم دوم را مطالعه فرمائید.

قدم دوم: آنان‌را حق تقدم بندی فرمایید
خب حال که بستر های آنلاین برای آغاز کسب و فعالیت آنلاین خویش را گزینش نموده اید وقت آن میباشد که شما برای آنان حق تقدم بند بکنید. میپرسید چرا حق تقدم بندی پاسخ آن بی آلایش میباشد حضور در همه بستر های آنلاین جانور به یکبارگی ممکن وجود ندارد و در شکل انجام این فعالیت نیز کسب و فعالیت شما حضور ضعیفی را تجربه می نماید به همین جهت سفارش ما این میباشد که بستر های آنلاین جان دار را متناسب با گنجایش های هر یک از آن‌ها برای کسب و کارتان، حق تقدم بندی فرمایید و به ترتیب حق تقدم آن‌ها به آغاز عمل در هر مورد از آنها بکنید.

 

درحال حاضر می بایست مشاهده کرد که چه گونه می بایست هرمورد از بستر های آنلاین را سکو بندی کرد جواب معمولی میباشد ملاحظه کنید هر یک چه فواید و گنجایش هایی برای کسب و فعالیت آنلاین شما دارا‌هستند و فیض گیری از آنان مستلزم صرف چه ترازو هزینه و بازه زمانی میباشد به عنوان مثال تارنما ها نسبت به شبکه‌های‌اجتماعی مستلزم هزینه و برهه زمانی بیشتر می باشند ولی در قبال تارنما ها دامنه فیض دهی بسیار بالاتری دارا هستند و سپرده گذاری مطمئن تری می‌باشند چرا‌که  شبکه های مردمی افول هریک و کاهش یوزرها  و یا این که فیلترینگ آن معضلی میباشد که هر هنگام احتمال دارااست یک کانال اجتماعی در دامش بیفتد.

قدم سوم: طرح ریزی داشته باشید


درحال حاضر که ترتیب اهمیت هر مورد از بستر های آنلاین را برای بیزینس آنلاین خویش انتخاب نموده اید وقت آن میباشد که طرح ریزی ظریف و مدونی را برای کسب و عمل خویش انجام دهید. اینجانب قصد ندارم که سبک طرح ریزی را که بایستی انجام دهید معلوم کنم به این دلیل که هر شخصی از ساختار متفاوتی برای طرح ریزی فردی خودش سود می بره که اون ساختار بازدهی خیر و خوبی برای اون فرد داره از این جهت فقط مواقعی رو که بایستی در طرح ریزی خویش برای کسب و عمل آنلاین خویش بایستی بیاورید رو براتون بیان می‌کنم:

مشخص و معلوم نمایید که قرار میباشد در هرمورد از بستر ها چه نوع محتوایی را ساخت‌و‌ساز فرمایید
چگونگی کار در هرکدام از بستر ها و اینکه چه کسانی قرار میباشد به چه صورتی درین بستر ها به کار بپردازند را گزینش نمائید
مدت استارت کار در هرکدام از بستر های آنلاین و هدف ها کوتاه زمان و بین مدتی که از هر یک دارید را یادداشت فرمائید
قدم چهارم: آغاز به عمل بکنید
پس از طرح ریزی آغاز به عمل نمائید. نکته قابل توجه این میباشد که نباید بیش تر از اندازه در طرح ریزی بمانید می بایست کسب و فعالیت آنلاین خویش را سریعا پس از طرح ریزی استارت فرمایید. نگران نباشید مهم‌ترین خصوصیت بیزینس آنلاین این میباشد که شما برای آغاز نیاز به هزینه ای ندارید. پس بی معطلی کسب و کارتان را آغاز فرمایید.

برای مشورت کردن جهت استارت کسب و فعالیت آنلاین خویش با شماره 66904338 تماس حاصل نمایید.

 

قدم پنجم: محاسبه نمائید و تغییرات را انجام دهید
پس از آنکه استارت کردید می بایست بدانید که در یک کسب و فعالیت آنلاین بیش تر از هر چیز آنالیز کردن ایده ها یوزرها در باره ی سعی شما و تغییر تحول استراتژی خویش بعداز دوراندیشی از نظرها یوزرها اهمیت داراست. از روش محاسبه شما به راحتی میتوانید نظرها یوزرها راجع‌به تولیدات و سرویس ها خویش و یا این که طرز کار خویش در بستر های آنلاین دوراندیشی کسب فرمایید و بر پایه ی آن کسب و فعالیت آنلاین خویش را به پیش ببرید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 591 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 16:43


با اینکه نکات ارائه گردیده درین نوشته‌ی علمی از اهمیت بالایی برخوردار می باشند،   طراحی سایت در مشهد  البته به ندر می اقتدار این نکات را در طراحی وب اکثری از وبسایت های مدرن پیدا کرد. با رعایت موارد ذیل به راحتی سایتتان را تبدیل به یک وبسایت ماهر نمایید.

» تایپ کردن محتوای مخصوص در وبسایت

از در میان معیارهای برد یک ساخت وب سایت، داشتن مطالب و داده ها اثر گذار از مهم‌ترین این معیارها به شمار می رود. داشتن سایتی با داده ها مخصوص شایسته ترین برگ غالب میباشد. پس عملکرد نمائید در سایت خویش مطالب با فایده و غیر تکراری قرار دهید. منبع مقاله بودن بهتر از انبار مطالب سایتهای دیگر بودن میباشد.

» سرعت بار گذاری صفحات

به معنای مقدار هنگامی میباشد که کاغذ وبسایت یا این که وبلاگتان کاملا لود و قابل استعمال میگردد سرعت بار گذاری ، از مهم‌ترین نکات در ساخت وب سایت دقت تخت‌گاز لود (load) صفحه های تارنما میباشد که علی رغم این اهمیت، کمتر به آن دقت می گردد. با استعمال از تکنیکهای نرم افزار نویسی و طراحی وب سایت، سرعت لود صفحه های را تا حد قابلیت و امکان ارتقا دهید. توجه داشته باشید که اکثر یوزرها، تحمل متعددی ندارند.

» رابطه دربین صفحه ها وب سایت

در‌صورتی‌که اینترنت سایتی با بیشتراز یک ورقه دارید آن را طوری پباده سازی فرمائید که یوزرها با دست کم تعداد کلیک بتوانند به دیگر صفحه های گزینه نظرشان منتقل شوند. به عبارت دیگر لینک و پیوند صفحه ها اساسی و دارای ارتباط را در همگی صفحه ها وب سایت بگنجانید.

» آپ دیت رسانی وبسایت

از سایر دست اندرکاران پیروزی یک وبسایت آپ تو دیت رسانی آن میباشد. برای محافظت بازدید کنندگان وبسایت خویش عملکرد فرمائید وبسایت خویش را به محلی متروکه تبدیل نکنید. حتی درصورتی که مقاله مهمی برای ارائه کردن در وب سایت ندارید، با افزودن یک خط نوشته به یوزرها اطلاع می دهید که‌این وبسایت هنوز زنده میباشد.

» قابلیت کاوش در وب سایت

در شکل قابلیت قابلیت و امکان کاوش در مطالب تارنما را در تمامی صفحه های قرار دهید.

» bold کردن لغات کلیدی و اصلی در سایت

در مقاله‌ها و متن‌ها طولانی قرار گرفته در تارنما، عبارات و لغت ها کلیدی را برجسته نمائید. با این عمل به یوزرها اذن می دهید فارغ از مطالعهء مجموع مقاله، یک طرح کلی در امر آن در ذهن خویش فرض نمایند.

» رابطه با وب سایت های دارای ارتباط

با سایتهای مربوط به مسئله ی کار وب سایت خویش رابطه برقرار فرمائید. در چنین ارتباطاتی نتیجه ها بسیار سودمندی برای تارنما تان مخفی میباشد.

» ساخت و ساز تفاوت فی مابین لینکها و متن‌ها معمولی :

با استعمال از تکنیکهای ساخت وب سایت، در میان لینکها و متن‌ها دیگر تمایز ساخت‌و‌ساز نمائید. به‌این مراد میتوانید از کدهای CSS استعمال نمائید در اکثر موردها به طور پیش فرض می قدرت آن را تعریف و تمجید کرد.

» گزینش عنوان ها مطلوب برای صفحه های اینترنت

عنا وین مطلوب برای صفحه های اینترنت از مهم‌ترین فاکتورها برای سئو سایت در موتورهای کاوش به حساب می آید. تیتر هر برگه را با اعتنا به زمینه آن کاغذ انتخاب فرمائید.

» استعمال کمتر از فایلهای مکان نما در طراحی وب سایت

پیکان ها بسیار جالب و خوشگل می‌باشند اما زیبایی آن ها مدام در ساخت سایت نمایان نمیشود. برخی از یوزرها وبسایت شما ممکن میباشد به انگیزه نصب نبودن flash player قابلیت مشاهده ی همه قسمت های تارنما را نداشته باشند و در‌این‌صورت در اکثر اوقات مواقع با یک کلیک از سایتتان بیرون می گردند. در‌این‌حالت‌ ممکن میباشد استفاده کننده بخش عمده یا این که کوچک اینترنت سایتتان را نبیند و سبب خواهد شد اینترنت سایتتان زشت و غیر استاندارد جلوه نماید.

» سازش تارنما با همگی مرورگرها

اطمینان نتایج نمایید که وبسایت شما در کلیه مرورگرهای دارای شهرت همانند Inteet Explorer ، FireFox و … به صدق به اکران در می‌آید. کلیه یوزرها در وب از اپلیکیشن یکسانی به کار گیری نمی‌کنند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 190 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 16:07


همیتی دارااست؟
مطالب شما باید در کانال بندی و آیکون بندی دارنده منزلت ویژه به خویش باشند   طراحی سایت در مشهد و عنوان ها آنان بصورت بولد ودکمه ای قرار گرفته باشد. استفاده کننده می بایست بعد از تعیین هر تیتر بتواند رمز فصل های مربوطه را مشاهده نماید. این دستور سبب کاربردی شدن وبسایت شما خواهد بود.

طرح بندی در طراجی تارنما خبری
دقت به رده محتوای اول و ثانویه چه ضرورتی دارااست؟
در ساخت سایت خبری بهتر میباشد آیکون های بزرگتر و متمایزتری برای خبر‌ها تازه در حیث بگیرید تا ترافیک وب سایت شما و در فیض سهم شما در بازار فروش ارتقاء یابد و وبسایت شما در صفحه های اول گوگل قرار بگیرد.

طبقه بندی چه اهمیتی در پباده سازی یک تارنما خبری دارااست؟
طراحی وب سایت های خبری بایستی کاربردی باشند. مقدار محتوا درین سیرتکامل تارنما ها بسیار زیاد میباشد بنابر این بهتر میباشد، داده ها دسته بندی گردیده و آیکون های اساسی در بالای برگه قرار بگیرند. استفاده کننده با کلیک بر روی هرمورد از این آیکون ها راز فصل ها را به طور عمودی ببیند. رمز فصل های عمودی بهتر میباشد برای تارنما های فارسی گویش در راست و برای انگلیسی لهجه در چپ قرار گیرند.

اهمیت layout تارنما خبری
در ساخت سایت خبری می بایست بسیار اعتنا فرمایید که دست یابی به داده ها در تارنما شما پیچیده نباشد یا این که چنانچه دارنده چنین ضعفی میباشد با یک باکس کاوش کار کشته پوشش داده گردد. بهتر میباشد محتوا های خویش را با دقت به موضوعات طبقه بندی فرمایید و در نوار های کناری در دو یا این که یک ستون اکران دهید. ویا در صورتی دوست دار این سیرتکامل دسته بندی نیستید در هدر برگه این فعالیت را انجام دهید.

چرا در طراحی وب های خبری بایستی برای تبلیغات محیط سازی صورت بپذیرد؟
ممکن میباشد شما تحت عنوان یک چاپ کننده خبر نامه در وب سایت خبری خویش به فایده کافی دسترسی نداشته باشید، لذا مایحتاج میباشد مسلما در نوار های کناری مکانی برای آیکون تبلیغات نگه داشته خواهد شد. اما در شرایطی که دوست ندارید مشترکین شما بوی از تبلیغات در تارنما شما ببرند و بهره هم ببرید، میتوانید دربین محتواهای تازه و داغ خویش اما در پاورقی آنها یا این که در پایین متن تصاویر بدین فایده برسید.

بایستی باهوش باشید تبلیغات را هیچ گاه در اواسط خبر خویش نگذارید زیرا باعث تعجب یوزرها و رخنه‌ تارنما شما می گردد. دور و بر سازی برای تبلیغات و برای فایده آوری بسیار اصلی میباشد نباید از آن غافل گردید، حتی در صورتیکه در درستی خبرها بسیار متعصب می باشید.

چرا در طراحی وب سایت خبری می بایست از نوار کناری استفاده نمود؟
در‌حالتی که شما زیاد عشق به کانال بندی ستونی ندارید، قطعا می بایست به‌این نکته اعتنا نمایید این نصیب هم جز وبسایت شماست. مخاطب درپی راحتی میباشد. استفاده کننده مثل شما وجود ندارد وی دوست دارااست از هر مکان ورقه حتی گوشه آن به داده ها مهم رسد. بنابر این علاوه بر قرار دادن تبلیغات در نوار کناری، بخش های زیرا خبرها نو و باکس کاوش را هم در نوار کناری مکان دهید وچندتا از راز فصل های اساسی را بگذارید.

عملکرد نمائید تا آنجایی که میتوانید از صفات متعدد اینترنت خویش به کار گیری نمائید وجای خالی نگذارید. از جمله در نوارهای کناری صفحه ها متعدد آیکون های قرار دهید که مخاطب را به بقیه موضوعات و یا این که سرفصل های به عبارتی مبحث دارای ربط نماید.

نوار کناری در وبسایت خبری
آپ تو دیت رسانی مکرر مطالب در وب سایت های خبری چه اهمیتی دارااست؟
عملکرد فرمائید هر لحظه وب سایت شما آپ تو دیت گردد و برای این که تزکیه داده ها پیشین شما‌را به مخاطره نندازد به طبع در ساخت وب سایت خبری خلأ داشته باشید. همینطور بیاد داشته باشید فرکانس کانال شما متعلق به محتوای آن میباشد.

در حالتی که وبسایت شما در یک زمینه مکرر آپ تو دیت گردد گزینه اعتنا گوگل وکاربران خواهد بود وگرنه آن مقاله تمیز گردیده و از حافظه می رود. این فعالیت مصداق بارز seo برای موتورهای کاوش میباشد.

اهمیت پیوند دهی به شبکه های مردمی در وبسایت های خبری چه می‌باشد؟
عموم امروزه رفته رفته از وب مسافت گرفته به شبکه های مردمی روی میاورند، طراح شما می بایست در طراحی وب سایت خبری بخش در رابطه ما قرار دهد و شما علاوه بر سخن در امر پیشینه خبری خویش به بقیه شبکه های عمومی لینک و پیوند دهید.

چنین برنامه ای بایستی در مجموع صفحه های مکان برای پیوند دهی به شبکه‌های‌عمومی قرار داده باشد. این مقاله در شناخته شدن وبسایت خبری شما بسیار اساسی خواهد بود.

اهمیت seo برای پورتال های خبری
seo و seo تارنما برای هر اینترنت سایتی از اهمیت بالایی برخوردار‌است. مراد از بهینه سازی یعنی به تیم ای از کار ها و تکنیک ها که طبق استانداردهایی که الگوریتم گوگل آن را انتخاب می نماید و سبب به کسب رده در موتورهای کاوش مثل گوگل میشود. چنانچه می خواهید به صورت مفصل با دعوا seo بعنوان یک کار پولساز بیشتر آشنا گردید نوشته‌علمی seo چه می‌باشد را بخوانید.

پورتال های خبری معمولا بیشترین وسعت از بازدید و ترافیک سایتشان از سمت موتورهای کاوش مخصوصا گوگل می‌باشد. پباده سازی پورتال خبری می بایست بر مبنای استانداردهای بهینه سازی باشد و به اصطلاح seo بیس باشد تا از حیث فنی دستکم های یک پورتال خبری را در کسب مرتبه گوگل داشته باشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 345 تاريخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399 ساعت: 16:27


همیتی دارااست؟
مطالب شما باید در کانال بندی و آیکون بندی دارنده منزلت ویژه به خویش باشند   طراحی سایت در مشهد و عنوان ها آنان بصورت بولد ودکمه ای قرار گرفته باشد. استفاده کننده می بایست بعد از تعیین هر تیتر بتواند رمز فصل های مربوطه را مشاهده نماید. این دستور سبب کاربردی شدن وبسایت شما خواهد بود.

طرح بندی در طراجی تارنما خبری
دقت به رده محتوای اول و ثانویه چه ضرورتی دارااست؟
در ساخت سایت خبری بهتر میباشد آیکون های بزرگتر و متمایزتری برای خبر‌ها تازه در حیث بگیرید تا ترافیک وب سایت شما و در فیض سهم شما در بازار فروش ارتقاء یابد و وبسایت شما در صفحه های اول گوگل قرار بگیرد.

طبقه بندی چه اهمیتی در پباده سازی یک تارنما خبری دارااست؟
طراحی وب سایت های خبری بایستی کاربردی باشند. مقدار محتوا درین سیرتکامل تارنما ها بسیار زیاد میباشد بنابر این بهتر میباشد، داده ها دسته بندی گردیده و آیکون های اساسی در بالای برگه قرار بگیرند. استفاده کننده با کلیک بر روی هرمورد از این آیکون ها راز فصل ها را به طور عمودی ببیند. رمز فصل های عمودی بهتر میباشد برای تارنما های فارسی گویش در راست و برای انگلیسی لهجه در چپ قرار گیرند.

اهمیت layout تارنما خبری
در ساخت سایت خبری می بایست بسیار اعتنا فرمایید که دست یابی به داده ها در تارنما شما پیچیده نباشد یا این که چنانچه دارنده چنین ضعفی میباشد با یک باکس کاوش کار کشته پوشش داده گردد. بهتر میباشد محتوا های خویش را با دقت به موضوعات طبقه بندی فرمایید و در نوار های کناری در دو یا این که یک ستون اکران دهید. ویا در صورتی دوست دار این سیرتکامل دسته بندی نیستید در هدر برگه این فعالیت را انجام دهید.

چرا در طراحی وب های خبری بایستی برای تبلیغات محیط سازی صورت بپذیرد؟
ممکن میباشد شما تحت عنوان یک چاپ کننده خبر نامه در وب سایت خبری خویش به فایده کافی دسترسی نداشته باشید، لذا مایحتاج میباشد مسلما در نوار های کناری مکانی برای آیکون تبلیغات نگه داشته خواهد شد. اما در شرایطی که دوست ندارید مشترکین شما بوی از تبلیغات در تارنما شما ببرند و بهره هم ببرید، میتوانید دربین محتواهای تازه و داغ خویش اما در پاورقی آنها یا این که در پایین متن تصاویر بدین فایده برسید.

بایستی باهوش باشید تبلیغات را هیچ گاه در اواسط خبر خویش نگذارید زیرا باعث تعجب یوزرها و رخنه‌ تارنما شما می گردد. دور و بر سازی برای تبلیغات و برای فایده آوری بسیار اصلی میباشد نباید از آن غافل گردید، حتی در صورتیکه در درستی خبرها بسیار متعصب می باشید.

چرا در طراحی وب سایت خبری می بایست از نوار کناری استفاده نمود؟
در‌حالتی که شما زیاد عشق به کانال بندی ستونی ندارید، قطعا می بایست به‌این نکته اعتنا نمایید این نصیب هم جز وبسایت شماست. مخاطب درپی راحتی میباشد. استفاده کننده مثل شما وجود ندارد وی دوست دارااست از هر مکان ورقه حتی گوشه آن به داده ها مهم رسد. بنابر این علاوه بر قرار دادن تبلیغات در نوار کناری، بخش های زیرا خبرها نو و باکس کاوش را هم در نوار کناری مکان دهید وچندتا از راز فصل های اساسی را بگذارید.

عملکرد نمائید تا آنجایی که میتوانید از صفات متعدد اینترنت خویش به کار گیری نمائید وجای خالی نگذارید. از جمله در نوارهای کناری صفحه ها متعدد آیکون های قرار دهید که مخاطب را به بقیه موضوعات و یا این که سرفصل های به عبارتی مبحث دارای ربط نماید.

نوار کناری در وبسایت خبری
آپ تو دیت رسانی مکرر مطالب در وب سایت های خبری چه اهمیتی دارااست؟
عملکرد فرمائید هر لحظه وب سایت شما آپ تو دیت گردد و برای این که تزکیه داده ها پیشین شما‌را به مخاطره نندازد به طبع در ساخت وب سایت خبری خلأ داشته باشید. همینطور بیاد داشته باشید فرکانس کانال شما متعلق به محتوای آن میباشد.

در حالتی که وبسایت شما در یک زمینه مکرر آپ تو دیت گردد گزینه اعتنا گوگل وکاربران خواهد بود وگرنه آن مقاله تمیز گردیده و از حافظه می رود. این فعالیت مصداق بارز seo برای موتورهای کاوش میباشد.

اهمیت پیوند دهی به شبکه های مردمی در وبسایت های خبری چه می‌باشد؟
عموم امروزه رفته رفته از وب مسافت گرفته به شبکه های مردمی روی میاورند، طراح شما می بایست در طراحی وب سایت خبری بخش در رابطه ما قرار دهد و شما علاوه بر سخن در امر پیشینه خبری خویش به بقیه شبکه های عمومی لینک و پیوند دهید.

چنین برنامه ای بایستی در مجموع صفحه های مکان برای پیوند دهی به شبکه‌های‌عمومی قرار داده باشد. این مقاله در شناخته شدن وبسایت خبری شما بسیار اساسی خواهد بود.

اهمیت seo برای پورتال های خبری
seo و seo تارنما برای هر اینترنت سایتی از اهمیت بالایی برخوردار‌است. مراد از بهینه سازی یعنی به تیم ای از کار ها و تکنیک ها که طبق استانداردهایی که الگوریتم گوگل آن را انتخاب می نماید و سبب به کسب رده در موتورهای کاوش مثل گوگل میشود. چنانچه می خواهید به صورت مفصل با دعوا seo بعنوان یک کار پولساز بیشتر آشنا گردید نوشته‌علمی seo چه می‌باشد را بخوانید.

پورتال های خبری معمولا بیشترین وسعت از بازدید و ترافیک سایتشان از سمت موتورهای کاوش مخصوصا گوگل می‌باشد. پباده سازی پورتال خبری می بایست بر مبنای استانداردهای بهینه سازی باشد و به اصطلاح seo بیس باشد تا از حیث فنی دستکم های یک پورتال خبری را در کسب مرتبه گوگل داشته باشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 626 تاريخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399 ساعت: 16:26


گشوده طراحی وب چه چیزی است؟
شاید تا به درحال حاضر برایتان اتفاق افتاده که از کنار یک دکان عبور نمائید طراحی سایت در مشهد و ناگهان مجذوب دکور یا این که ویترین آن گردید. همین ویترین مجلل و زیباست که سبب می گردد که درصورتی که نیازی به محتویات درون دکان نداشته باشید هم روش خویش را کج نمایید و وارد فروشگاه گردید. کاسب از چه ترفندی به کار گیری کرده که اعتنا شما اینقدر به ویترین جلب شد و شما‌را ناچار کرد تا وارد این مغازه گردید؟


مالک این دکان با یک نگاه فن‌ای توانسته رنگ های مستعمل در ویترین را طوری با اجزای درون ویترین هماهنگ نماید که‌این صحنه بتواند ضربه ای را به سنسور فضولی شما وارد نماید. اکنون این نمونه را وارد دنیای کسب و شغل های تحلیل میکنیم.

وبسایت شما، ویترین کسب و کارتان در وب میباشد

در کسب و شغل های اینترنتی ویترین دکان شما به عبارتی پباده سازی ظاهری وبسایت، و اجناس باطن مغازه اساسا محتوای داخلی وبسایت شماست.

در دنیای وب هم زمانی مخاطب وارد تارنما شما می گردد، در گام اولیه این ظواهر وب سایت شماست که سبب ساز میشود احساس طراوت در وی به وجود بیاید و همین شم او‌را ناچار به آنالیز قسمت های دیگر وبسایت می‌نماید.

در گام‌بعدی، بخش های دیگر وب سایت شما مانند محتوا، دسته بندی، منو و غیره اهمیت پیدا می‌نمایند. این مناطق صحیح به عبارتی چیزی میباشند که به استفاده کننده شما امداد می‌نماید  تا نیاز خویش را رفع نماید. این نیاز می تواند یک نوشته‌علمی برای قرائت، یا این که یک مال برای خرید باشد.

اکثری از مشتریان وبسیما سوابق فعال‌سازی و مدیر یک تارنما اینترنتی را داشته اند البته با سپری شد برهه زمانی متوجه می گردند که پباده سازی صورت گرفته در صدر نمیتواند جواب گوی نیاز یوزرها و تبدیل آن ها به مشتری گردد در فیض تصمیم می‌گیرند با آشنایی دقیقی که از مشتریان خویش به دست آورده اند نام‌و‌نشان نو و جذابی برای تارنما خویش ساخت نمایند. مثال هایی از این وبسایت ها را می توانید در قسمت مثال شغل های طراحی وب مشاهده نمائید.

اما در مواردی دکان شما با اینکه مراجعه کننده متعددی دارید البته به اندازه کافی فروش ندارد و سودی از آن عاید شما نمیشود. در اینجا دکان شما  که اصولا به عبارتی تارنما شماست، به یک بازطراحی نیاز داراست!

گام نخستین؛ چرا اینجانب به گشوده طراحی وب نیاز دارم؟
استیو جابز با واژه و کلمه سوالی “چرا” تک تک پرسنل کمپانی خویش را به بحران می کشید. از حسابدار تا مهندس و نرم‌افزار‌نویس، کلیه با پرسش «چرا بایستی اینکار را انجام دهی؟»  روبرو بودند. البته جواب “زیرا مجموع انسان‌های دیگر همین فعالیت را می‌نمایند” برای استیو جابز کافی نبود.

دقیقاً همین نگاه ریشه‌ای بود که سبب شد اپل از دیگر رقبای خویش متمایز گردد و تمامی پرسنل این موسسه به روشی خلاقانه دست به ابتکار عمل های شگفت‌انگیزی بزنند.

شما هم زمانی بدانید که به هیچ وجهً چرا به گشوده طراحی وب خویش نیاز دارید و برای هرکدام از “چرا”های خویش دلیلی قانع کننده داشته باشید، احتمال موفقیتتان بالا می‌رود. بدین ترتیب درصد خطاها شما تحت میاید و میتوانید سایتی بهتر و کاربردی‌خیس پباده سازی ‌نمایید.

اذن دهید در همین در آغاز یک سر اصلی را به شما بگوییم:  بازطراحی تارنما عمل بی آلایش ای وجود ندارد. از لحظه ای که تصمیم میگیرید وبسایت خویش را از جدید پباده سازی فرمایید، بایستی عواملی همانند seo وبسایت، نام و نشان مارک و نیاز استفاده کننده را در حیث بگیرید. پس داشتن عارضه ها متقاعد کننده میتواند او‌لین گام برای غربت از ریسک و هزینه گشوده ساخت وب سایت باشد. البته این عارضه ها چه چیزهایی می تواند باشد؟

1- روایت مارک شما به خیر و خوبی به مخاطب منتقل نمی شود
آیا تارنما شما اینک به خیر قصه مارک، هدف ها و قیمت‌های شمارا به مخاطب منتقل می‌نماید؟ اذن دهید این پرسش را به صورت معمولی‌خیس از شما بپرسیم.

زمانی کاربری وارد تارنما شما می شود، آیا متوجه برتری شما نسبت به وبسایت‌های دیگر می گردد؟

در حالتی که جواب شما بدین سوال های منفی میباشد، یعنی وب سایت شما در انتقال لحن مارک (Brand Voice)، که یکی مهمترین کارداران در پیروزی وبسایت میباشد، ضعف دارااست. همگی چیزهایی که در خصوص نام‌و‌نشان مارک به شما گفتیم با یک نمونه بی آلایش قابل فهم میشود.

وبسایت آسانا (asana.com) یکی‌از کمپانی هایی میباشد که از مدتها پیش در موضوع قابل انعطاف افزارهای رئیس پروژه فعالیت می کند. این مجموعه نمونه خیر میباشد برای اکران تاثیر گشوده ساخت سایت در انتقال مطلوب نام‌و‌نشان مارک به استفاده کننده میباشد.

تصویر تحت وبسایت آسانا پیش از گشوده پباده سازی را نشان میدهد:


درین مدت نرخ تبدیل مشتری 3 و نیم درصد بود. همان گونه که مشاهده می کنید؛ لوگو، رنگ کردن و پباده سازی ظاهری تارنما به نیکی گویای شخصیت حقیقی نام‌و‌نشان مارک (رئیس پروژه با راحتی و آسانی بیشتر) وجود ندارد.

البته در گام بعدی تمامی چیز با بازطراحی وبسایت تغییر‌و تحول کرد:

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 393 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 17:22


طراحی وب سایت دو زبانه و تعدادی زبانه
در بخش اعظمی از کسب‌وکارها طراحی وب سایت‌ دو زبانه و یکسری زبانه که طراحی سایت در مشهد  اهدافی تجاری و بازرگانی را در حوزه فی مابین‌المللی برای خویش رسم کرده‌اند و یا این که تنی چند از یوزرها و متقاضی ها کسب‌وکار آنان غیرفارسی زبانان میباشند، بسیار مایحتاج و ضروری میباشد.

با طراحی وب سایت دو زبانه و یک سری زبانه شما به‌راحتی خواهید توانست با مشتریان بیرون از مرزها تعامل داشته و وارد خرید و فروش و خرید و فروش با آنان گردید.

جذاب میباشد بدانید در سیستم‌های نو تبلیغاتی بخصوص تبلیغات در موتورهای جست و جو که پر اسم و رسم‌ترین آنان موتور جست‌وجوی گوگل میباشد، شما این قابلیت و امکان را خواهید داشت تا جای جغرافیایی مناطقی که دوست دارید و رغبت دارید تبلیغ شما برای آنها به اکران دربیاید را مشخص و معلوم فرمائید و اصطلاحاً تارگتینگ کنید  (انتخاب مقصود) به‌این‌شکل که از جملهً صرفا کشورهای حوزه شرق اروپا تبلیغات و درایت شما‌را مشاهده نمایند. قاعدتاً اشخاص آن کشورها انتظار دارا هستند بعداز دیدن تبلیغاتتان و آمدن به سایتتان با زبانی شبیه گویش خویش مواجه گردیده تا شل‌خیس بتوانند با نوع و روش سرویس ها و کالاهای شما آشنا شوند. درنتیجه در شرایطی که در ساخت سایت خویش خصوصیت دو زبانه چندین زبانه بودن را حیث نکرده باشید درین ناحیهها قابلیت و امکان رقابت و عرضه محصول و سرویس ها خویش را نخواهید داشت و به‌نوعی محدودیتی در کسب‌وکار خویش ساخت نموده‌اید.

خصوصیت‌های طراحی وب سایت‌ دو زبانه یا این که چندین زبانه
طراحی وب‌ دو زبانه و یک سری زبانه موضوعی تخصصی و احتیاج به‌اعتنا و دقت ویژه‌ای داراست. چون انجام پیکربندی ضروری آن برای مدیر و در دست گرفتن آن و در دسترس بودن داده ها و محتواهای جمع آوری‌گردیده در هر گویش و همینطور همگام‌سازی نوشته‌ها در گویش‌های متفاوت نیاز به نیروهای کارشناس و متخصص دارااست و این مورد سبب یک پارچه شدن وبسایت در بخش‌های گوناگون می گردد.

شایسته ترین موقعیت در طراحی وب‌ دو زبانه یا این که یکسری زبانه ساخت فضایی یکدست برای در اختیار گرفتن کلیه گویش‌های وب سایت میباشد و در شرایطی که این عمل با تخصص مایحتاج و به‌صدق به انجام نرسد، قابلیت و امکان دارااست وبسایت‌هایی ساخت و ساز شوند که به طور کاملً جداازهم از همدیگر بوده و می بایست به‌شکل مجزا مدیر، در دست گرفتن و به‌روزرسانی شوند.

در ساخت سایت‌ دو زبانه و چندین زبانه ، رعایت اصول بهینه سازی و طراحی وب سایت مبنی بر استانداردهای سئو گردیده نقش کلیدی در ارتقاء مرتبه تارنما در موتورهای کاوش نظیر گوگل ساخت می‌نماید و سبب میگردد سرویس ها در میان‌المللی در مرض عوام مردم با لهجه‌های گوناگون قرار گیرد.

ارزش ساخت سایت‌ دو زبانه و چندین زبانه
با اعتنا به طریق‌های گوناگون چندزبانه کردن سیستم‌های رئیس محتوا و یا این که استعمال از لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی گوناگون برای طراحی وب‌ دو زبانه و یک سری زبانه ، بها‌های متفاوتی برای این فعالیت وجود داراست.

یکی مهمترین پارامترهایی که در معلوم شدن ارزش لهجه نو تأثیرگذار میباشد، هماهنگی جهت و راستای نوشتار لهجه تازه با لهجه‌های پیش‌فرض تارنما میباشد. به‌تیتر‌نمونه اضافه نمودن لهجه عربی به سایتی که لهجه پیش‌فرض آن فارسی میباشد، دارنده بها ذیل‌تری از اضافه نمودن لهجه انگلیسی به آن میباشد زیرا جهت و راستای نوشتار این دو لهجه هر دو از راست به چپ میباشد و به ساخت‌و‌ساز تغییرات متعددی احتیاج ندارد.

ساخت سایت دو زبانه و یکسری زبانه
در اکثری از کسب‌وکارها ساخت سایت‌ دو زبانه و یک سری زبانه که اهدافی تجاری و بازرگانی را در حوزه در میان‌المللی برای خویش رسم کرده‌اند و یا این که تنی چند از یوزرها و تقاضاکنندگان کسب‌وکار آنان غیرفارسی زبانان می‌باشند، بسیار موردنیاز و ضروری میباشد.

با ساخت سایت دو زبانه و چندین زبانه شما به‌راحتی خواهید توانست با مشتریان بیرون از مرزها تعامل داشته و وارد خرید و فروش و داد و ستد با آنان گردید.

دیدنی میباشد بدانید در سیستم‌های نو تبلیغاتی بخصوص تبلیغات در موتورهای جست و جو که پر اسم و رسم‌ترین آن ها موتور جست‌وجوی گوگل میباشد، شما این قابلیت و امکان را خواهید داشت تا جای جغرافیایی مناطقی که دوست دارید و رغبت دارید تبلیغ شما برای آنان به اکران دربیاید را معلوم فرمائید و اصطلاحاً تارگتینگ نمائید  (گزینش مقصود) به‌این‌شکل که از جملهً صرفا کشورهای حوزه شرق اروپا تبلیغات و دوراندیشی شما را مشاهده نمایند. قاعدتاً اشخاص آن کشورها انتظار دارا هستند بعد از دیدن تبلیغاتتان و داخل شدن به سایتتان با زبانی شبیه لهجه خویش مواجه گردیده تا شل‌خیس بتوانند با نوع و طرز سرویس ها و کالاهای شما آشنا شوند. درنتیجه در حالتی‌که در طراحی وب سایت خویش خصوصیت دو زبانه یکسری زبانه بودن را نظر نکرده باشید درین حیطهها قابلیت رقابت و عرضه جنس و سرویس ها خویش را نخواهید داشت و به‌نوعی محدودیتی در کسب‌وکار خویش ساخت و ساز نموده‌اید.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 14:58


برای تعیین شایسته ترین لهجه اپ نویسی برای ساخت وب سایت، بهتر میباشد  طراحی سایت در مشهد در آغاز با گویش‌های گوناگون آشنا گردید و داده ها دقیقی کسب نمایید تا ریلکس‌خیس تصمیم بگیرید. ما در‌این نوشته ی علمی، همت کرده‌ایم به مقایسه‌ی لهجه‌های اپ نویسی پایین اینترنت بپردازیم و آنها را از جوانب متفاوت محاسبه کنیم.

ولی به‌این نکته دقت نمایید که هر گویش میتواند مزایا، معایب و کاربرد خویش را داشته باشد. به عنوان مثال زبانی برای انواعی از پروژه‌ها، شایسته ترین مورد باشد البته در شرایط دیگر مطلوب برای آن فعالیت نباشد. پس تعیین شایسته ترین گویش اپ نویسی در دنیای کد، فعالیت صدق وجود ندارد. شما بایستی با دقت به غرض خویش، مطلوب‌ترین لهجه را برای خودتان گزینش نمائید.


ساختار اینترنت‌وبسایت
ساختار کدهای وبسایت از دو نصیب front-end (قسمت سمت استفاده کننده) و back-end (نصیب سمت سرور) تشکیل میشوند. نصیب سمت مخاطب، به عبارتی ظواهر وب سایت میباشد که با گویش‌های html ،css ،javascript و… پباده سازی شده‌است و این نصیب تنهاً یک ورقه‌ی استاتیک میباشد.

ولی کد سمت سرور وظیفه‌ی پردازش، محاسبات و انجام عملیات متفاوت روی داده‌ها را بر عهده داراست. برای پر‌نور‌خیس شدن مورد به‌این نمونه اعتنا نمایید. در سایتی دکمه‌ای به عنوان “نام نویسی” جای‌دارد. ظواهر این دکمه، محل قرارگیری آن و.. بوسیله کدهای سمت استفاده کننده پباده سازی میشوند. البته بخشی که صدق داده ها ورودی را آنالیز نماید و در مقر داده ذخیره نماید، جزو کدهای سمت سرور میباشد.

از‌آن‌جا‌که لهجه‌های سمت مخاطب محدود می‌باشند و مکان شک وتردید باقی نمی‌ماند، ما در‌این نوشته ی علمی به نظارت دوست داستنی‌ترین لهجه‌های نرم افزار نویسی سمت سرور میپردازیم.


عامل ها مؤثر در گزینش شایسته ترین لهجه اپ نویسی
دست اندرکاران متعددی در تعیین یک لهجه اپلیکیشن نویسی مطلوب، مؤثر میباشد که مهم ترین آنان عبارت‌اند از:

تکنولوژی گزینه به کار گیری
آسانی کاربری
تعلق به Platform
سرعت اجرا و امنیت
سعی
بازار فعالیت
سرعت گسترش
روش پشتیبانی
با صرفه بودن برای موتور کاوش
و…

مقایسه‌ی لهجه‌های نرم‌افزار نویسی پایین اینترنت
درپی کارایی کرده‌ایم ضمن معرفی هر گویش اپلیکیشن نویسی، مهمترین معیارهای گزینش را در هر زبانی چک نماییم.

python
لهجه پایتون
در حالتی که درپی یک گویش متن‌گشوده و مفسری می باشید پایتون تعیین قابل قبولی میباشد. این گویش از سال ۱۹۹۱ با غرض بی آلایش‌خیس کردن اپ نویسی تولید گردیده و تا به امروز خواستار متعددی داشته میباشد. به نحوی که اشخاصی آن را شایسته ترین گویش اپ نویسی برای خویش می داند‌اند!

پایتون تعدادی منظوره و شی گرا میباشد و برای گسترش سایت، محاسبه داده، تایپ کردن اپلیکیشن‌ی دسکتاپ و حتی درباره‌ی یادگیری ماشینی و دانش داده نیز کاربرد دارااست. پس پایتون فقطً یک گویش برای بسط اینترنت نبوده و در مورد‌های دسکتاپ هم کاربرد متعددی دارااست. یادگیری این لهجه بسیار بی آلایش میباشد و منابع یادگیری متعددی برای آن وجود دارااست.

همینطور پایتون دارنده کتابخانه‌های بسیار متعددی میباشد که سبب می شود اکثری از تجهیزات را با تعداد خطوط کمتری از کد پیاده سازی فرمایید. این لهجه برای فعالیت با مقر داده‌های عظیم نیز مطلوب میباشد. در موتور جستجو گر گوگل هم از این گویش مستعمل میباشد.

یک کدام از نکات منفی که در لهجه پایتون چشم می شود کندتر بودن سرعت اجرای کدها نسبت به بقیه لهجه‌های نرم افزار نویسی مثل جاوا میباشد. این کندی علل مختلفی دارااست و از مهم ترین آن ها می‌قدرت به مفسری بودن و پویایی ذاتی پایتون اشاره نمود.

در‌صورتی‌که از بازار عمل این لهجه می پرسید بایستی بدانید که‌این لهجه در عالم جز‌‌و ۱۰ لهجه برتر بوده میباشد. در کشور ایران هم گرایش به سمت این لهجه در سال‌های اخیر بیشتر شده‌است پس چنانچه داده ها نیکی دراین باره کسب فرمایید حتماً به کسب در آمد هم میرسید.


Ruby
گویش روبی
روبی یک لهجه اپلیکیشن نویسی متن‌گشوده، پویا، شی ‌گرا و با دقت بر آسانی میباشد و کاربرد اساسی آن گسترش اینترنت میباشد. روبی در سال‌ ۱۹۹۰ در ژاپن نوآوری شد. این گویش بسیار قابل حمل میباشد، با اینکه در لینوکس پیشرفته، ولی در اکثر پلتفرم‌ها فعالیت می‌نماید.

قدرتی را که امروزه روبی دربین گویش‌‌های سمت سرور دارااست وام دار Ruby on Rails میباشد که یک کادر‌ورک منبع‌گشوده محسوب میشود. از مهمترین سایت‌های پیشرفته با این لهجه می‌اقتدار به توییتر اشاره نمود.
در‌حالتی که تا به امروز با گویش‌های اپلیکیشن نویسی دیگری آشنا نبوده‌اید، روبی برای استارت فعالیت، مطلوب شما وجود ندارد. چون یادگیری این گویش نسبتاً سخت میباشد و منابع کمتری برای یادگیری داراست. همینطور تقاضای این گویش در بازار عمل کمتر میباشد.


Php
لهجه php
Php که برای اکثری از اشخاص شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی برای طراحی وب شناخته شده‌است، یک گویش اسکریپتی و متن‌گشوده میباشد که در سال ۱۹۹۴ به مراد پباده سازی نرم افزار‌های ذیل اینترنت ساخت شد. ساختار گویش PHP بسیار مشابه به گویش C هست، به همین عامل از محبوبیت فراوانی برخوردار‌است.

این گویش بر روی همه پلتفرم‌های دارای اسم و رسم مثل ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابل اجراست. بالا بودن سرعت اجرای کد، یادگیری سهل و آسان آن، بدون‌پول بودن ابزار عمل با PHP و وجود منابع آموزشی فراوان از سایر مزیت‌های این گویش محسوب میگردند.

طبق گزارش W3TECH بیش تر از ۷۸ درصد از وبسایت‌ها از PHP سود کرده‌اند و وبسایت‌های معروفی همانند فیسبوک و ویکی‌پدیا از PHP استعمال کرده‌اند. این گویش به‌طور وسیع در صنعت به کارگیری میشود و بازار فعالیت نسبتاً نیکی در کشور‌ایران داراست. در حالتی که تا به ‌حالا اینترنت‌سایتی با به کار گیری از سیستم‌های مدیر محتوای وردپرس یا این که جومولا تولید کرده‌‌اید یعنی از توان پی‌اچ‌پی به کارگیری نموده‌اید.
بیان این نکته هم موردنیاز میباشد که گویش PHP ماژولار وجود ندارد به این ترتیب برای نرم افزار‌های بسیار وسیع و پیچیده چندان مطلوب به حیث نمی رسد. برای مطالعه ی بیشتر از این لهجه به نوشته‌ی‌علمی ی پایین مراجعه نمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 17:46


آیا صفحه های شما در درجه ای که میخواهید قرار داشته باشند قرار ندارد؟  طراحی سایت در مشهد خب بیایید امروز به‌این قضیه بپردازیم که بهبود seo تارنما چطور انجام می‌شود.

بهینه سازی یک بازی طولانی مقطع میباشد. برای انجام آن به یک استراتژی سفت، اجرای صحیح و از همگی اصلی خیس شکیبایی نیاز دارید.

ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که هیچ مجال معدود دور اندیشی برای بهبود سئوی تارنما نیست. تعداد متعددی وجود داراست، بخش اعظمی از آن‌ها فورا قابل انجام می‌باشند و شمارا ملزم به ساخت‌و‌ساز محتوای تازه نمیکنید.

شاید تعجب آور به حیث رسد ولی بهبود حالت بهینه سازی و سئو وبسایت فارغ از ایجاد محتوا قابلیت و امکان پذیر میباشد! تعداد متعددی زمان و ابزار وجود دارااست که بخش اعظمی از آنان فورا قابل انجام میباشند و شمارا ملزم به تولید محتوای نو نمیکنند.

در پست امروز، ۵ آیتم از آنها‌را اجرا خوا هیم کرد.

۱- نرخ کلیک صفحاتی که مرتبه قابل قبولی دارا‌هستند را ارتقا دهید
تگ تیتر یک عنصر HTML میباشد که برای مشخص و معلوم کردن تیتر ورقه از آن به کار گیری میگردد، محتوایی که درین تگ قرار می‌گیرد به طور بی واسطه در حاصل کاوش (SERP) به نشان داده میشود، به تصویر ذیل اعتنا نمایید:


به نسبت بین اکران و کلیک بر روی فیض نرخ کلیک به انگلیسی CTR مخفف Click-through rate گفته می‌گردد.

Gary Illyes از کمپانی گوگل در اکانت کاربری تویتر خویش بیان کرد که:

CTR is not a ranking factor: نرخ کلیک یک فاکتور تاثیر گذار بر درجه بندی وجود ندارد.

GARY ILLYES
البته با این حالا هنوز بهینه سازی کاران بسیار متعددی در جهان معتقدند که نرخ کلیک یکی راهکارهای بهبود بهینه سازی وبسایت هست.

با ادامه فراگیری بهبود بهینه سازی و seo وبسایت با ما یار و همدم باشید …

در هر شکل خیلی هم چندان اهمیت ندارد. مقصود سئو نرخ کلیک جذب بازدید کنندگان بیشتر میباشد. در حالتی که می‌توانید یک تگ تیتر بنویسید که عموم را ترغیب به کلیک بر روی سود شما بکند شما غالب شدید.

از این نکات برای بهبود تگ های تیتر و دیدنی خیس کردن آن به کار گیری نمایید:

از کلماتی به کار گیری فرمایید که حس انسان ها را برانگیخته نماید.
از پرانتز، اعداد و آمار به کار گیری فرمائید.
تلاش فرمائید حداکثر استعمال را از فضای تیتر بکنید.
۲- سرعت بار گذاری صفحه ها اصلی را کاهش دهید
احتمالا تا به هم اکنون برایتان اتفاق افتاده میباشد که وارد ساتی شدید با سرعت بارگذاری بسیار بالا، به احتمال زیاد برگه را بسته و به حاصل گوگل بازگشتید تا روی سود دیگری کلیک فرمائید.

زیر بودن سرعت بار گذاری تارنما نقش مهمی در بازی seo وب سایت را ایفا می نماید، گوگل در سال ۲۰۱۰ رسما اظهار‌کرد که سرعت لود صفحه ها یکی فاکتورهای جايگاه بندی ماست.

برای اندازه گیری سرعت بارگذاری صفحه ها به ابزار PageSpeed Insights tool رجوع‌کنید.

۳- به طور همزمان با کاهش ترافیک و سکو محتوا را بروز نمائید
به گزارش Ahrefs: طی یک تحقیق محتوا که سال قبل انجام دادیم، مشاهده کردیم که ترافیک ارگانیک به یکی‌از پستهای ما در هم اکنون کاهش میباشد.

این ورقه یک واژه و کلمه کلیدی خوب را با ۳،۶۰۰ کاوش ماهانه در آمریکا غرض قرار داده میباشد.


بدین ترتیب تصمیم گرفتیم که محتوا را آپ دیت کنیم. سود عملکرد های ما:


۴- از لغت ها مشتق و مربوط به کلمه و واژه مهم استعمال فرمایید
اشخاص به شیوه های متعدد به جستجوی یک چیز میپردازند. گوگل این مسئله را ادراک می نماید و تیم ای از حاصل به طور تقریبً یکسان را برای اکثری از لغات کلیدی اکران میدهد.

طبق مطالعات ما، به صورت میانگین ​​یک شیت که در جايگاه ۱ گوگل قراردارد برای حدود ۱۰۰۰ واژه و کلمه کلیدی دارای ربط دیگر نیز درجه خیر داراست.


برای یافت کردن این لغت ها وارد تارنما Keywordtool.io گردید و با وارد کردن واژه و کلمه کلیدی اساسی کلمه ها مربوط به آن را مشاهده کرده و درون محتوای خویش از آنان به کار گیری نمائید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 17:49


یادگرفتن رفع اشتباهات شایع در وردپرس:

۱- چک نقص‌ کاغذ سپید در وردپرس
عمده ترین و شاید شایعترین ( و اما روی مخ ترین ) نقص‌ وردپرس ایراد برگه سپید در وردپرس میباشد طراحی سایت در مشهد  که به اون کاغذ مرگ هم میگن! اصطلاح دیگه ای هم برای این اختلال در لحاظ گرفته اند به اسم :‌ White Screen of Death (WSOD) ولی ما همون برگه سپید میگیم که شل خیس باشه. با بروز این غلط در وردپرس شما موقعی که می‌خواهید سایتتون رو گشوده فرمایید با یک کاغذ سپید رو به رو میشید و هیچ چیزی توی کاغذ نخواهید مشاهده کرد. این اختلال در وضعیت کلی به سه عامل ممکنه فیس بده :
اختلال در محدودیت در خاطر
نقص‌ در یک پلاگین
ایراد در یک قالب
 
ایراد در محدودیت خاطر :
یکی همه گیرترین عوارض برگه سپید وردپرس محدودیت در خاطر میباشد که به راحتی با ارتقا یاد میتونید این اشتباه رو برطرف نمائید ، برای اینکه بتوانید یاد رو ارتقاء بدید می بایست به فولدر wp-config.php دسترسی داشته باشید. برای دسترسی بدین پوشه می‌توانید وارد در اختیار گرفتن پنل هاستتون بشید و درون فایل public_html می توانید این پوشه را ملاحظه کنید. فولدر wp-config.php را به وسیله ادیتور گشوده کرده و پس از امر پایین را اضافه نمایید :
1
define( 'WP_MEMORY_LIMIT', '64M' );
با اضافه شدن کد بالا به پوشه wp-config.php و ذخیره آن محدودیت خاطر وردپرس به ۶۴ مگابایت تغییر‌و تحول خواهد کرد. می‌توانید مقادیر ۱۲۸ مگابایت و یا این که ۲۵۶ مگابایت رو هم وارد فرمایید  ولی سفارش ما این می‌باشد که تا مکان ممکن محدودیت وردپرس را خیلی زیاد نکنید تا از بروز خطاها تازه دوری گردد. در صورتیکه که با افزودن محدودیت یاد وردپرس مشکلتون برطرف نشد احتمالا خلل از مکان دیگری است.
اختلال در یک پلاگین :
درصورتی که که مشکلتون با ارتقاء محدودیت خاطر برطرف نشد می‌توانید وارد پیشخوان وردپرستون بشید و پایانی پلاگین ای که فعال و نصب نموده اید را غیر فعال نمایید. درصورتی که که با غیر فعال کردن نهایی پلاگین نصب گردیده همچنان ایراد کاغذ سپید وردپرس پابرجا بود بایستی همگی پلاگین ها را غیر فعال نمایید ، ممکن میباشد تداخلی در پلاگین ها بوده باشد و می بایست تمامی پلاگین ها را غیر فعال نمایید. برای غیر فعال کردن کلیه پلاگین ها می‌توانید از نصیب شغل های دسته جمعی وردپرس کلیه پلاگین ها را تیک زده و بعد از آن به غیر فعال‌سازی پلاگین ها بپردازید و یا این که در حالتی که که به پیشخوان دسترسی ندارید هم می‌توانید از روشی که به دنبال میگم به کار گیری نمائید. وارد در دست گرفتن پنل هاستتون بشید و وارد public_html گردیده و در باطن فایل wp-content  اسم فولدر plugins را تغییر‌و تحول داده و به هر نامی که می‌خواهید تغییر تحول بدهید ( این اسم خیلی مهم نیست و قادر است هر نامی باشد ) بعداز تغییر تحول اسم دادن فایل همگی پلاگین هایتان غیر فعال خواهند شد. در‌حالتی که که با تغییر و تحول اسم دادن فولدر سایتتون بالا آمد و دیگه کاغذ سپید را مشاهده نکردید بدین معنا خواهد بود که نقص‌ از یکی پلاگین ها می باشد. توجه داشته باشبد که ممکنه با غیر فعال شدن همگی پلاگین ها کاغذ اساسی سایتتون بهم ریخته خواهد شد و المان های جان دار در شیت تروتمیز نباشند ولی مکان نگرانی وجود ندارد و این بهم ریختگی بدین عامل می باشد که ممکنه المانی به وسیله یک کدام از پلاگین ها تولید گردیده باشد و یا این که کل کاغذ اساسی با پلاگین های شیت ساز درست شده باشند. بعداز اینکه برای ما معلوم شد که اختلال از یکی‌از پلاگین ها می‌باشد می توانید یک فایل به اسم plugins بسازید و یکی‌از یکی‌از پلاگین های مو جود در فولدر ای که تغییر و تحول اسم داده اید را به فولدر نو منتقل فرمایید . ( اعتنا فرمائید که بایستی به طبع یکی‌از یکی از پلاگین ها را منتقل نمایید و پس از هر انتقال یکبار برگه سایتتون رو رفرش نمایید ). بعداز اینکه پلاگین خلل دار را پیدا کردید می‌توانید یک‌سری فعالیت انجام دهید :
نصب ورژن قبلتر از پلاگین ( و یا این که ورژن جدیدتر پلاگین )
تماس با دولوپر پلاگین و اطلاع دادن خلل پلاگین
یافت کردن جایگزین برای پلاگین و عدم استعمال از این پلاگین
یک کدام از نحوه های بالا میتونه بهتون امداد کنه در برطرف کردن خلل ورقه سپید. ولی در صورتی‌که که با تغییر و تحول اسم فولدر پلاگین ها هم مشکلتون برطرف نشد به مرحله بعدی وارد گردید.
ایراد در یک قالب :
اگه با دو طرز بالا نتونستید به نقص‌ شیت سپید وردپرس غلبه نمائید احتمال بسیار زیاد ایراد از قالب وردپرس نصب گردیده در سایتتون می باشد و این خلل دو وضعیت داره ، یا این که قالبتون رو بروزرسانی نموده اید و این بروزرسانی منجر این نقص‌ شده‌است و یا این که تغییری به طور دستی در قالبتون داشته اید و سبب بروز این ایراد شده‌است. برای اینکه مطمین بشید که خلل از قالب می‌باشد یا این که نه بایستی مانند روشی که برای پلاگین ها انجام دادید کار فرمائید. یعنی وارد فایل wp-content/themes بشید و اسم فایل قالب رو تغییر‌و تحول بدید و سایتتون رو مجددا بار گذاری فرمائید و اگر اینترنت سایتتون بالا اومد بدین معناست که می بایست منشا اختلال رو در قالبتون سرچ فرمائید در پی نحوه شناسایی رو بهتون میگیم :
 در صورتیکه که تغییراتی در قالب ساخت‌و‌ساز نموده اید معمولا عوض کردن در فولدر function.php ممکنه سبب بروز ایراد در کوشش قالب بشه. اولی کاری که بایستی انجام بدید این می‌باشد که تغییرات صورت گرفته را بازگردانی نمائید. ولی در شرایطی که که مطمئن نیستید تغییراتی که اعمال نموده اید چی بوده بایستی مجددا قالب رو نصب فرمائید تا اختلال برطرف بشه. بعداز نصب قالب مسلما به خیال و خاطر داشته باشید که نخست بکاپ از سایتتون تنظیم فرمائید.
دو‌مین کاری که میتونید انجام بدید این می باشد که با مجموعه طراح قالب تماس گرفته و نقص‌ خویش را مطرح کنید تا مشکلتان را برطرف نمایند
در غایت کاری که میتونید انجام بدید این می‌باشد که در حالتی‌که که ایراد قالب برطرف نشد از یک قالب دیگه به کارگیری نمایید
در صورتی‌که که با هیچکدام از طریق های بالا تاثیر نداشت چه کنیم؟  فعال کردن php debug
ممکنه کل طریق هایی که در ابتدا بیان کردیم رو آزمایش کرده باشید و هیچکدام از اونها مشکلتون رو برطرف نکنه مکان نگرانی نست و هنوز هم راحی برای حل اختلال وجود داره. البته این روشی که می‌خواهیم بهتون بگیم به‌این شکل می‌باشد که شما‌را از نقص‌ با خبر می‌کنید و نحوه حل ایراد رو بهتون نمیگه. البته شما میتونید جزئیات بیشتری از خلل بدست بیاورید : وارد هاستتون بشید و پوشه wp-config.php رو پیدا فرمائید و پیرو خط ذیل باشید :
1
define( 'WP_DEBUG', false );
هنگامی که خط بالا را پیدا کردید این خط را کامنت فرمائید به‌این شکل که در اولِ خط // اضافه فرمائید. پس از اینکه خطی که گفتیم را کامنت کردید خط های تحت را در‌پی اضافه نمائید :‌
1
2
define( 'WP_DEBUG', true );
define( 'WP_DEBUG_LOG', true );
با افزودن کدهای بالا به فولدر هنگامی که سایتتون رو دوباره بار گذاری فرمایید خط های و دستوراتی را علاوه بر کاغذ سپید مشاهده می کنید که به شما می‌گویند که در کدام فولدر ها و کدها خلل وجود داره. در صورتیکه که می‌خواهید کدها و دستوراتی که مرتبط با اکران اشتباهات می‌باشند بر روی صفحه ها ساید و مرورگر اکران داده نشوند میتونید گزینش نمائید تا ایرادات در یک پوشه در هاست نشون داده بشن. با افزودن کدهای تحت به فولدر wp-config.php خطاهای مرتبط با تارنما در یک فولدر با اسم error.log ذخیره میشن و میتونید با مراجعه به انها اشتباهات را پیدا کرده و هرکدوم رو برطرف نمائید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 538 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 16:46


طراحی وب فیلم به جهت استقبال زیاد مخاطبین از چنین تارنما هایی و وجود رقبای خیلی زیاد از آلرژی هایی بالایی شامل است. عدم دقت به‌این آلرژی‌ها می‌تواند از به عبارتی نخست وب سایت شمارا تبدیل به طراحی سایت در مشهد یک پروژه باخت خورده کند. در ساخت وب سایت فیلم علاوه رعایت نکات اساسی و کاربردی در طراحی وب‌های معمول، می بایست به نکاتی خاص نیز برای تارنما‌های دانلود فیلم مبادرت نماییم. با اعتنا به وسعت بالای داده ها در چنین تارنما هایی در شرایطی‌که که موقعیت خیر برای مخاطب مهیا نشود، احتمالاً به‌سرعت تارنما شما‌را شکاف کرده و از وبسایت‌های حریف برای پیشبرد هدف ها خویش به کارگیری خواهد کرد. در تارنما‌های دانلود فیلم دو جنبه مهم برای جذب استفاده کننده وجود دارااست که قسمت قابل توجهی مرتبط با طراحی وب سایت فیلم خواهد بود و بخشی هم به محتویات وب سایت شما گشوده می شود.

درین نوشته‌ی علمی قصد داریم تا جنبه‌های متفاوت این پباده سازی را با هم مرور کرده و نکات طلایی برای درآمدزایی بیشتر در وبسایت‌های فیلم را با یوزرها به اشتراک بگذاریم. نگاه صحیح بدین طرز‌ها و اصولی اخلاق و رفتار کردن میتواند در کوتاه دوران ایده آل‌ترین سود را برای شما رقم بزند. سوای تعداد رقبای بالای مو جود در‌این فن شما فقط کافی میباشد روی اصول تمرکز داشته و آنها‌را در تارنما خویش به عمل ببندید.

چرا وب سایت فیلم و سریال؟
پیش از پرداختن به موضوعات و المان‌های مورد نیاز در ساخت وب سایت فیلم، اهمیت این تارنما‌ها را بایستی با هم نظارت کنیم. آیا ابداً تولید چنین سایتی و عمل در آن اینک توجیه اقتصادی دارااست؟ چه مزیت هایی در چنین وب سایت هایی وجود دارااست که سبب گردیده اشخاص متعددی در ادامه آن باشند؟

فیلم و سریال یکی سرگرمی‌های عالی یوزرها امروز وب میباشد. این سرگرمی درحال حاضر دیگر کهن سال و برنا و یا این که زن و مرد نشناخته و هر هر که به‌این تجهیزات دسترسی داشته باشد از روش تارنما‌های فیلم و سریال درپی مالامال کردن زمان ها فراغت خویش میباشد. وجود سلایق بسیار متنوع و اما منابع متفاوت برای دیدن فیلم نیز سبب ساز گردیده تا هم جذابیت این کسب و عمل ارتقا یابد و هم مالکان وب سایت‌های فیلم و سریال را هم با یک بحران گسترده مواجه سازد. گونه های فیلم‌های سینمایی با ژانر‌های متفاوت اهل ایران، هندی، اروپایی و آمریکایی، سریال‌ها و حتی کارتن‌ها دوستداران خاص خویش را داراست. این تنوع بالا سبب ساز می‌گردد تا هیچ محدودیتی خیر از لحاظ سنی و خیر از لحاظ جنسیتی فی مابین یوزرها وجود نداشته باشد. با این تفاسیر به راحتی می قدرت انتظار داشت تا در یک دوران کوتاه تعداد یوزرها چنین وب سایت هایی اما در صورتی فعالیت ساخت سایت فیلم در آنان به نحو احسنت انجام شده باشد، به شدت ارتقاء یابد و درآمد زایی از آنها نیز آغاز گردد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 589 تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1399 ساعت: 18:36


گشوده طراحی وب چه چیزی است؟
شاید تا به درحال حاضر برایتان اتفاق افتاده که از کنار یک فروشگاه عبور فرمائید طراحی سایت در مشهد و ناگهان مجذوب دکور یا این که ویترین آن گردید. همین ویترین مجلل و زیباست که سبب میگردد که در صورتی‌که نیازی به محتویات باطن فروشگاه نداشته باشید هم منش خویش را کج فرمایید و وارد دکان گردید. کاسب از چه ترفندی به کار گیری کرده که اعتنا شما اینقدر به ویترین جلب شد و شمارا بدون چاره کرد تا وارد این مغازه گردید؟


مالک این فروشگاه با یک نگاه فن‌ای توانسته رنگ های مصرف شده در ویترین را طوری با اجزای باطن ویترین هماهنگ نماید که‌این صحنه بتواند ضربه ای را به سنسور فضولی شما وارد نماید. درحال حاضر این نمونه را وارد دنیای کسب و شغل های چک میکنیم.

وب سایت شما، ویترین کسب و کارتان در وب میباشد

در کسب و شغل های اینترنتی ویترین دکان شما به عبارتی پباده سازی ظاهری تارنما، و اجناس درون دکان اساسا محتوای داخلی وبسایت شماست.

در دنیای وب هم هنگامی استفاده کننده وارد وبسایت شما میگردد، در گام اولیه این ظواهر وب سایت شماست که سبب میگردد شم طراوت در وی به وجود بیاید و همین حس او‌را بدون چاره به آنالیز قسمت های دیگر تارنما می‌نماید.

در گام بعدی، بخش های دیگر وب سایت شما مانند محتوا، دسته بندی، منو و غیره اهمیت پیدا می‌نمایند. این مناطق صحیح به عبارتی چیزی میباشند که به استفاده کننده شما امداد می‌نماید  تا نیاز خویش را رفع نماید. این نیاز میتواند یک نوشته‌علمی برای قرائت، یا این که یک کالا برای خرید باشد.

اکثری از مشتریان وبسیما سوابق فعال‌ساز‌ی و مدیر یک وب سایت اینترنتی را داشته اند اما با سپری شد مدت متوجه می‌شوند که پباده سازی صورت گرفته در صدر نمیتواند جواب گوی نیاز یوزرها و تبدیل آنان به مشتری گردد در سود تصمیم می‌گیرند با آشنایی دقیقی که از مشتریان خویش به دست آورده اند نام و نشان نو و جذابی برای وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز نمایند. مثال هایی از این وب سایت ها را می توانید در نصیب مثال شغل های ساخت وب سایت مشاهده فرمائید.

ولی در مواردی دکان شما با اینکه مراجعه کننده متعددی دارید البته به اندازه کافی فروش ندارد و سودی از آن عاید شما نمیشود. در اینجا دکان شما  که اساسا به عبارتی وبسایت شماست، به یک بازطراحی نیاز داراست!

گام نخستین؛ چرا اینجانب به گشوده ساخت سایت نیاز دارم؟
استیو جابز با واژه سوالی “چرا” تک تک کارکنان کمپانی خویش را به معضل میکشید. از حسابدار تا مهندس و اپلیکیشن‌نویس، همه با پرسش «چرا می بایست اینکار را انجام دهی؟»  روبرو بودند. البته جواب “زیرا کل بشر‌های دیگر همین عمل را می‌نمایند” برای استیو جابز کافی نبود.

دقیقاً همین نگاه ریشه‌ای بود که سبب شد اپل از دیگر رقبای خویش متمایز خواهد شد و همگی کارکنان این موسسه به روشی خلاقانه دست به ابداع های شگفت‌انگیزی بزنند.

شما هم هنگامی بدانید که ابداً چرا به گشوده طراحی وب سایت خویش نیاز دارید و برای هرمورد از “چرا”های خویش دلیلی قانع کننده داشته باشید، احتمال موفقیتتان بالا می‌رود. براین اساس درصد مشکلات شما تحت میاید و میتوانید سایتی بهتر و کاربردی‌خیس پباده سازی ‌نمائید.

اذن دهید در همین نخست یک رمز اساسی را به شما بگوییم:  بازطراحی تارنما عمل بی آلایش ای وجود ندارد. از لحظه ای که تصمیم میگیرید وب سایت خویش را از تازه پباده سازی فرمایید، بایستی عواملی همانند seo تارنما، نام و نشان مارک و نیاز مخاطب را در لحاظ بگیرید. پس داشتن عوارض متقاعد کننده میتواند اولی گام برای غربت از ریسک و هزینه گشوده ساخت وب سایت باشد. ولی این عوارض چه چیزهایی میتواند باشد؟

1- ماجرا مارک شما به خیر به استفاده کننده منتقل نمی شود
آیا وب سایت شما اینک به خیر ماجرا مارک، هدف ها و بها‌های شمارا به استفاده کننده منتقل می‌نماید؟ اذن دهید این پرسش را به صورت معمولی‌خیس از شما بپرسیم.

زمانی کاربری وارد وب سایت شما می گردد، آیا متوجه برتری شما نسبت به تارنما‌های دیگر میشود؟

در‌صورتی‌که جواب شما بدین سوال های منفی میباشد، یعنی وب سایت شما در انتقال لحن مارک

لحن مارک چه میباشد و چه کاربردی دارااست؟ - وبسیما

مراد از لحن مارک یا این که به عبارتی Tone of Voice صرفا محتوای مطالب وجود ندارد، بلکه مراد شیوه ذکر آن میباشد. لحن مارک به شما یاری میکند تا شم اعتماد و وفاداری را در مخاطبین خویش ساخت‌و‌ساز کرده و با ادبیاتی معین از رقبا متمایز گردید. با ابزار بدون پول وبسیما لحن مارک خویش را بشناسید.
 (Brand Voice)، که یک کدام از مهمترین عامل ها در برد وبسایت میباشد، ضعف دارااست. تمامی چیزهایی که در خصوص نام‌و‌نشان مارک به شما گفتیم با یک نمونه بی آلایش قابل ادراک می شود.
وبسایت آسانا (asana.com) یک کدام از کمپانی هایی میباشد که از مدتها پیش در موضوع قابل انعطاف افزارهای مدیر پروژه فعالیت می کند. این مجموعه نمونه خیر و خوبی میباشد برای اکران تاثیر گشوده طراحی وب در انتقال مطلوب نام‌و‌نشان مارک به استفاده کننده میباشد.

تصویر ذیل وب سایت آسانا پیش از گشوده پباده سازی را نشان میدهد:


درین دوران نرخ تبدیل مشتری 3 و نیم درصد بود. همان گونه که مشاهده می‌کنید؛ لوگو، رنگ کردن و پباده سازی ظاهری تارنما به خیر و خوبی گویای شخصیت حقیقی وواقعی نام‌و‌نشان مارک (رئیس پروژه با راحتی و آسانی بیشتر) وجود ندارد.

البته در قدم‌بعدی تمامی چیز با بازطراحی تارنما تغییر و تحول کرد:


2- یوزرها در وب سایت شما سردرگم می گردند
زمانی که در هم اکنون طراحی وب یا این که بازنویسی قسمت های گوناگون آن میباشید بایستی خودتان را مکان یوزرها بگذارید. با این فعالیت تا حدودی میتوانید متوجه گردید که برای به کار گیری شل‌خیس از وب سایت به چه چیزهایی نیاز دارید. اکنون مراد ما از این خصوصیت های کاربردی چه می باشد؟

دسترسی به قسمت های متفاوت وبسایت، دسته بندی مطلوب صفحه های و آسانی و شفافیت عواملی می‌باشند که در تجربه کاربری تارنما شما تاثیر گذار می باشند. اذن دهید با یک نمونه معمولی به شما بگوییم خواسته ما از دسترسی بی آلایش به قسمت های متفاوت وبسایت چه میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 668 تاريخ : پنجشنبه 6 شهريور 1399 ساعت: 15:04


در بعدازظهر دیجیتال، اکثر مدیران کسب و عمل بدین سود رسیده‌اند که با طراحی وب شرکتی می توانند کسب و عمل خویش را به شکلی حیرت‌انگیز توسعه و گسترش دهند. در دنیای طراحی سایت در مشهد  ، توسعه و گسترش و گسترش لزوماً با جابجایی فیزیکی سازمان یا این که جنس محقق نمی شود. مهم ترین برهان برد در کسب و امور ورود به فضای اینترنت و مجازی میباشد.

ساخت وب سایت شرکتی برای رفع محدودیت مکانی و وقتی
هنگامی مدیری تصمیم میگیرد که دست به طراحی وب بزند و کمپانی خویش را از فایده و فایده دنیای دیجیتال محروم نکند، میتواند:

مشتریان خویش را در درون مرزو بوم ارتقا دهد و کل مرزوبوم را به مشتری خویش تبدیل کند.
طراحی وب سایت شرکتی، شایسته ترین رویه برای جهانی کردن کسب و عمل و جستن مشتریان حقیقی وواقعی و حقوقی گوناگون میباشد.
با ساخت وب سایت شرکتی، حتی درصورتی که شما و کل کارمندانتان در خواب باشید، گشوده هم فروش و درآمدزایی انجام شود.
در شرایطی‌که که شما نیز علاقمند به طراحی وب شرکتی می باشید، بایستی متوجه باشید که فضای اینترنت‌تارنما شما نمایانگر فضای حکم کننده بر کمپانی شماست. پس هیچ‌گاه از تأثیر زیبایی، خلاقیت، بدون نقص بودن و محتوای خاص و منحصربه‌فرد غافل نشوید.

مدیر وب سایت؛ گامی اساسی‌خیس از طراحی وب شرکتی
هنگامی یک کسب و عمل مبادرت به طراحی وب شرکتی می‌نماید، مهم ترین قدم را برای ارتقا سرویس به مشتریان و فروش خویش برداشته‌اند. با این عمل عموم میتوانند به شما اعتماد نمایند و بدانند که شما نمادی از یک مارک حقیقی میباشید. این مسئله به رئیس مستمر و روزمره تارنما نیاز داراست. بایستی وبسایت خویش را با شایسته ترین محتوا شکوفا فرمائید و آن را به او‌لین اینترنت‌تارنما پیشنهادی موتورهای کاوش به مخاطبان تبدیل نمائید.

مدیر وب سایت مشتمل بر مورد ها تحت میباشد:

اپ نویسی برای ارتقاء مداوم قابلیت و امکان‌ها
بهبود تارنما از نگاه گرافیکی
توسعه و گسترش و بهبود مداوم بهینه سازی تارنما و دوست داستنی کردن آن نزد موتورهای کاوش
با پروسه فعلی تجارت الکترونیک، تا یک‌سری سال دیگر کلیه کسب و امور اینترنتی و از روش فضای اینترنت و مجازی انجام گردد. در‌صورتی‌که که تمایلی به ناکامی و تسلیم ندارید، هر چه زودتر دست به فعالیت گردید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399 ساعت: 17:54


وردپرس یک سیتم مدیر محتوا (cms) برای پباده سازی و فعال‌ساز‌ی وب سایت ها و مغازه های اینترنتی میباشد . طراحی سایت در مشهد که با لهجه نرم‌افزار نویسی php کد نویسی و به وسیله  my sql  پشتیبانی می‌گردد.

این سیتم رئیس محتوا بدون‌پول و متن گشوده میباشد که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است . و تخت گاز پیشرفت کرد به طوریکه فعلا بالای ۷۶ میلیون وب سایت و وب لاگ در عالم

با وردپرس پباده سازی و فعال سازی شده‌است.

 

چرا ساخت وب سایت با وردپرس؟
۱- پنل کاربری راحت وردپرس
بعد از گزینش اسم وب سایت و خرید دامنه و هاست شما میتوانید ورد پرس را روی هاست خویش نصب نمائید و وارد پنل کاربری خویش گردید. می‌توانید از ابزار ها

و قالب های دلخواهتان به کارگیری فرمائید، بدین شکل که در آغاز قالب را تعیین کرده و با ابزار های متنوع متن و عکس  و کلیپ روی وبسایت خویش قرار دهید. کل این تجهیزات برای سهولت شما به لهجه فارسی می باشند.

۲-  انطباق با استاندارد های سئو


هسته وردپرس به طور باصرفه و استاندارد کد نویسی شده‌است. تا به تارنما شما یاری دهد که در نتیجه ها گوگل رده بهتری داشته باشد. اما این کل داستان وجود ندارد

موردها زیاد دیگری هم درین زمینه دخیل میباشند برای مثال برای محتوایی که میخواهید منتشر نمایید بایستی اعتنا نمایید محتوا خیلی به بهینه سازی و رده وبسایت شما در کاوش گوگل یاری می نماید دراین باره می‌توانید از مشورت کردن بدون‌پول ما به کار گیری نمائید و برگه اولیه گوگل باشید.

۳-  امنیت بالای وردپرس
وردپرس از امنیت نسبتا نیکی برخوردار‌است. اعتنا نمایید امنیت یک پارامتر نسبی میباشد و هیچ زمان صد در صد نخواهد بود . به انگیزه متن گشوده بودن این سیستم مدیر محتوا برنامه نویس ها متعددی در سراسر جهان روی افزایش امنیت این سیستم فعالیت می نمایند و آن را بروزرسانی می نمایند تا خط مش های نفوذ نادر خیس و مشقت بار خیس شوند.

همینطور شما میتوانید برای ایمن خیس کردن وبسایت خویش از پلاگین های امنیتی که منتشر گردیده به کار گیری نمائید. او‌لین گام برای امنیت پنل کاربری

سیتم رئیس محتوا تغییر‌و تحول سر نخستین آن میباشد چون معمولا هکر ها سر های اول را می دانند.

 

 

۴- کاهش هزینه
طراحی وب سایت با سیتم رئیس محتوا وردپرس بسیار معدود هزینه میباشد. علاوه بر هزینه معدود برای ساخت وبسایت دیگر نیازی وجود ندارد برای اعمال هرگونه تغییر‌و تحول یا این که بازنویسی متن به کمپانی طراح تارنما رجوع نمایید و درانتظار انجام تغییرات باشید. با  وردپرس شما می‌توانید به پنل کاربری خویش وارداتی و تغییرات تازه اعمال نمائید یا این که مطالب تازه

منشر نمایید و وب سایت خویش را بروز نگه دارید. همینطور میتوانید کابران خویش را رئیس فرمایید و به ایده ها آن ها رسیدگی فرمائید و نیاز یوزرها یا این که مشتریان خویش را برطرف نمائید و به محبوبیت تارنما خویش بیافزایید تا شناخته گردید.

خصوصیت های متفاوت دیگری هم می‌باشند که منجر گزینش سیستم مدیر محتوا دوستداشتنی وردپرس شوند که ما مهم‌ترین آنان‌را برایتان تعیین کردیم .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 253 تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 15:08


طراحی وب در مشهد و خراسان : با ارتقا اعتنا عموم به فضای مجازی و به کار گیری وسیع از وب، داشتن بستره فعال در وب برای هر کسب و کاری به یک ضرورت تبدیل شده‌است. با‌یقین نقطه قدرت عمل  طراحی سایت در مشهد در فضای مجازی میتواند تارنما رشته‌ای و مقر داده‌ای کاربر پسند باشد. توس اینترنت این توشه با نگاه ظریف بازاریابی و منفعت‌گیری از جدیدترین الگوریتم‌های طراحی وب سایت، بستره‌ای بی سابقه برای رقابت را به شما همشهریان عزیز در مشهد و خراسان رضوی را توصیه خوا هیم اعطا کرد. با ما همپا باشید.

توس اینترنت یک مجموعه تخصصی و با علم بالا در مسئله ساخت وب سایت در مشهد بوده و ما خوشحالیم که توانسته ایم رضایت کل مشتران خویش را جلب کنیم و سرویس ها لایق ای را ارائه دهیم.ارائه سرویس ها ساخت سایت در مشهد به وفور یافت می‌گردد البته کدام کمپانی ساخت سایت در مشهد میتوان شایسته ترین سرویس ها اینترنت را ارائه دهد. با ما همدم باشید تا در این مورد توضیحات جامعی را سرویس شما ارائه دهیم تا در گزینش یک کمپانی ساخت وب سایت در مشهد با نقص‌ مواجه نشودید.


ساخت وب سایت در مشهد

شما می بایست به شایسته ترین نحو ممکن صاحبخانه مخاطبان خویش در وب باشید

از انجا که تارنما شما وسیع ترین ویترین برای کسب و کارتان می باشد شکی وجود ندارد که طراحی سایت اولی گام برای ورود شما به دنیای مجازی و وب میباشد. پس ساخت وب سایت شما از اهمیّت بسیار بالایی برخوردار‌است، ما در گروه توس اینترنت این اساسی را به خیر و خوبی فهم و شعور می کنیم و مهارت و تجربه مایحتاج برای ساخت‌و‌ساز یک وبسایت کیفیت عالی و درخور اسم شمارا داریم.

تلفن تماس ساخت سایت در مشهد ۳۸۸۴۶۰۲۷

 

چرا او‌لین تعیین برای ساخت وب سایت در مشهد توس اینترنت میباشد ؟

بی شک شما نیاز به شرکتی دارید که بتواند به شما در یک‌سری آیتم یاری دهد

اولیه اینکه سایتی پباده سازی گردد که آیتم پسند شما باشد و با ذوق و سلیقه شما پباده سازی گردیده باشد و نیاز های شما‌را براورده نماید
دوم اینکه کمپانی طراح وبسایت همواره در کنار شما باشد و فارغ از اخذ مخارج اضافه به شما پشتیبانی ، فراگیری ، سرویس ها ارائه دهد
موقتی همین ۲ گزینه را در حیث داشته باشید و با ورود به قسمت پایین تضمین این دو آیتم را از توس اینترنت اخذ فرمائید

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 17:20


چرا کمپانی ساخت سایت شالوده ؟!

در‌حالتی که خواستار طراحی سایت در مشهد  و داشتن اینترنت سایتی ماهر مطابق با گوگل و با صرفه گردیده برای آن می باشید ...
در حالتی‌که خواستار طراحی سایت گرافیکی و پباده سازی گردیده به وسیله مجرب ترین گرافیستان میباشید ...
در شرایطی که خواستار طراحی وب سایت با تجهیزات بی نقص درباره‌ی کاری خویش هستید ...
در‌حالتی که خواستار همیاری با کمپانی ساخت سایت می‌باشید که نیازهای شمارا بدون نقص متوجه و مرتفع کند ...
در صورتی‌که خواستار داشتن پشتیبانی بی نقص از وبسایت خویش میباشید تا آنرا به دستانی آیتم اعتماد قرار دهید ...
طراحی وب

مقصود ما ساخت سایت شما وجود ندارد ! ارتقا تجارت شما غرض ماست

کمپانی ساخت سایت پایه
کمپانی ساخت سایت و مهندسی طرح و پردازش اساس با داشن سوابق بیش تر از 8 سال ساخت سایت به طور ماهر و داشتن کارکنان بسیار مجرب و اجرای بیش تر از 2000 پروژه ی چیره در عرصه ی seo و ساخت سایت، seo تارنما و تبلیغات هدفمند تا به حالا حسن نیت و بضاعت و توان های خویش را به بخش اعظمی از موسسات و موسسه ها به ثابت رسانده میباشد.

طراحی وب سایت موردنیاز میباشد از دید گرافیکی و فنی سطح بالایی داشته باشد. کمپانی ساخت سایت طرح و پردازش پایه با رعایت پایانی استانداردهای بهینه سازی و طراحی وب ، تارنما معتبری را برای شما پباده سازی میکند که منزلت قابل قبولی را موتورهای کاوش برای شما به ارمغان آورد. 

مقصود کمپانی ساخت وب سایت پایه، پیشرفت مشتریان خویش می‌باشد.

 

creative web design banner

 

طراحی وب سایت ماهر
کمپانی ساخت وب سایت شالوده، اصل و بنیاد سرویس ها خویش دربرگیرنده ساخت سایت های خلاقانه، بهینه سازی و seo وب سایت، پباده سازی های گرافیکی، ساخت محتوا و ... را بر مبنای برد و به اصطلاح پاسخ دریافت کردن مشتری قرار داده میباشد. 

ارائه ی سرویس ها کمپانی شالوده و طراحی وب در تهران و شهرستان ها و حتی‌د‌ر آن سوی مرز بوده و محدودیت مکانی از این بابت نیست و حتی با وجود این که کمپانی ساخت وب سایت اساس در تهران جای‌دارد اما بیشتر پباده سازی های خویش را در شهرستان ها انجام داده میباشد.

خلاقیت مجموعه طراحی وب سایت، پباده سازی گرافیکی و آپ دیت بودن گروه سئوی شالوده، برهان اساسی برد کمپانی هایی بوده میباشد که با ما همیاری داشته اند.

بها ساخت سایت
ارزش و هزینه ی طراحی وب سایت در کمپانی پایه با دقت به اصل منفعت عرف در حیث گرفته شده‌است. متاسفانه در کلیه ی مسئله های خدماتی که ارزیابی خاصی روی آن‌ها وجود ندارد به عنوان مثال موضوع ی کاری طراحی وب سایت، هزینه ها و ارزش ها بصورت غیر اصولی و غیر اخلاقی گفته می‌شود و از بی دانشی مشتریان سوء استعمال می‌گردد. هزینه ی ساخت سایت های ما نسبت به پباده سازی ماهر و مخصوص و معیار مدت و نیرو هایی که در لحاظ گرفته می‌شود و با منفعت عرف 10 الی 20 درصد در لحاظ گرفته شده‌است.

 

شایسته ترین کمپانی ساخت سایت

 

در ساخت سایت به چه نکاتی دقت کنیم؟
متاسفانه بعضی مشاهده شده‌است طراحی وب سایت های ورد پرس و جوملای بی کیفیت و حتی پباده سازی های مخصوص بسیار ضعیف با بها های نجومی بیان شده میباشد و شاید در حدود 70 درصد مشتریان ما تا قبل از این این تجربه ی تلخ را داشته اند. 

سیاست غیر واضح بودن : به این شکل که برخی از همیاران ما بها های بسیار نادر و بصورت به طور کامل کلی گفته اند اما در طی دوران با هر تغییر‌و تحول، مشتری ها با وسعت تعجب آور از هزینه تراشی ها مواجه میشوند.

طراحی وب کمپانی پایه مدام سیاست واضح بودن را داشته و هزینه ی پباده سازی ای که گفته میشود از نخست مخارج جانبی آن نیز در شکل ارتقا و یا این که تغییرات در پباده سازی گفته می‌گردد. (حتی‌د‌ر شکل عدم پرسیدن بوسیله مشتری)

 

ساخت وب سایت

 

نقش بهینه سازی در طراحی وب
برای بیشتراز 90 درصد مشتریان ما بالا وارد شدن تارنما در گوگل و به اصطلاح بهینه سازی شدن تارنما غرض مهم از راه‌اندازی تارنما می‌باشد. بصورت کلی میتوان بیان کرد که غرض از پباده سازی یک تارنما برای هر صاحب و مالک کاری تولید یک دکان و محل کار در وب میباشد که با اعتنا به محدود نبودن به جای و مقطع شایسته ترین رویکرد برای تبلیغ متاع و سرویس ها است.

کمپانی ساخت سایت پایه با در لحاظ دریافت کردن این مسئله، مهم ترین غرض خویش را برای همه مشتریان بهینه سازی می داند. غرض ما این میباشد که مشتری با کمترین هزینه و برهه زمانی، مشتری های خویش را در سطح وب پیدا نماید و بصورت عامیانه وبسایت برای مشتری زنگ خور بیاورد. دقت داشته باشید که دیگر کسی در سطح شهر دنبال یک دکان و یا این که کمپانی نمی‌گردد و با یک سرچ بی آلایش در گوگل به غرض خویش میرسد. در حالتی که یک کمپانی یا این که دکان اینترنتی ای در کلمه ها مربوط به خویش بالا باشد، این مشتریان دستکم وارد فروشگاه اش میگردند البته در‌حالتی که هنوز تارنما شما seo نشده و در گوگل بالا وجود ندارد، این مشتریان به رقبای شما مراجعه می نمایند و هر روز آن ها قویتر خواهند شد.

مقصود کمپانی ساخت وب سایت پایه برای مشتری خویش این اصلی میباشد که پباده سازی سایتی که برای آن ها انجام می‌دهد، شایسته ترین کیفیت و بالاترین بازدهی را داشته باشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 15:37